5 Ağustos 2012 Pazar

GOOMASS İNTERNETTEN PARA KAZANMA KİTİ İLE TANIŞMA SÜRECİM

goomass_paket
      Yıllardır bilgisayar başında,sosyal paylaşım sitelerinde,chat ve oyun ortamlarında vakit geçiren birisiydim.Bir gün geçen zamana acıyarak,kendimi sorgulamaya başladım.Geçen ve geri gelmeyen bu zamanı  en azından paraya dönüşüteremez miydim ?Çünkü yıllardır zaman bir yandan akıp gidiyor,ama elde var sıfır.

     Muhtemelen sizin de yaptığınız gibi "internetten nasıl para kazanabilirim? " diyerek bu işe giriştim.Bir çok kişi gibi google ekranına "internetten para kazanma yöntemleri" benzeri sözcük öbekleri yazdığımda ilk başlarda karşıma işe yaramayan yöntemler çıktı.Bilirsiniz belki anket doldur kazan,reklam görüntele kazan,reklama tıkla kazan vs vs. şeklinde ki yöntemler ilk başta acemilik zamanında insanı cezbediyor.
Ama o işlere girildiğinde kazanılan miktarların bilgisayar başında geçirilen zamana oranla küçük meblağlar olduğunu görüyorsunuz.Anlayacağınız,”attığınız taş ürküttüğünüz kurbağaya değmiyor”.Ancak biliyordum internet denen icat,koca bir dünya idi.Kesinlikle buradan bir gelir elde edileceğine inanıyordum.Bir gün goomass eğitim kiti ile karşılaştım.Başlarda "acaba buda diğer kazanç sistemleri gibi abartılı bir ürünmü?" diye kendi kendime sormaya başladım.Tereddütle yaklaştım,2 ay güvenilirliğini anlamaya,araştırmaya çalıştım.Ama sonra gördüm ki,bu seti hayata geçirenlerden tutunda,setin yanında verilen bonuslara,videolu eğitimden tutunda online destek ekibine kadar tam anlamıyla güvenilir bir set olduğuna kanaat getirdim.Hatta 2 ay araştırmak için geçirdiğim o süreye acımaktan kendimi alamadım.Çünkü gereksiz bir arayış içine girdiğimi,o iki ayı bu seti alıp incelemekle geçirebileceğimi geçte olsa anladım.

     Setin içerisinde verilenler tamamen taktir edilecek şeyler.Google adwords kuponu,web site kurma rehberi,en iyi satış sayfası hazır şablonu gibi bonuslar ekstra ve ücretsiz elde edeceğiniz ürünler.(Setin detaylı içeriğinden bir sonraki yazılarımda bahsedeceğim).Mesela bana göre bu setin en güzel yanı,arkasında güçlü bir ekibin olması ve bu ekibin her an sizlere destek olmak için hazır beklemesi.Aklınıza setle ilgili bişey takıldı,yada kafanıza bi yer takıldı anlayamıyorsunuz diyelim; goomass destek ekibine aklınıza takılan suali sorduğunuzda en geç 24 saat içinde cevabını fazlasıyla alıyorsunuz.Anlayacağınız seti hayata geçirenler,"biz bu seti yapalım,millet satın aldıktan sonra bizden çıkmıştır,gerisi bizi ilgilendirmez" dememiş.Hizmet anlayışları gereği bunu layıkıyla yerine getirmekteler.

      Bu bilgileri,başımdan geçenleri,düşünceleri sizle paylaşırken emelim şudur arkadaşlar;gerçekten de online satış ortaklığı denen bu sistem öyle büyük bir sistemki.Mesela ahmet bu işi öğrendiğinde,"ben bunu öğrendim başkasına öğretmeyim,pazara tek ben hükmediyim" diyebileceği kadar küçük bir sistem değil online satış ortaklığı işi.Dünya genelinde öyle büyük bir paya sahip ki bu ortaklık sistemi,herkesin rahatlıkla kazancını elde edebileceği büyük bir pazar.Şunu diyebilirsiniz ; "bu insanlar madem bu işte usta olmuşlar,kendileri binlerce doları kazanacak durumdayken,bu seti pazarlayıp bizi bu işe neden ortak ediyor,neden bize öğretiyor ?" Başlarda bu soruyu bende sormuştum kendime.Ancak dedimya,öyle büyük bir pazar ki bu sistem,burda herkese kazanç kapısı açık.Bitecek tükenecek bir iş değil.Dünya sanal ortama taşındıkça,insanlar kredi kartı olgusuna git gide alıştıkça,online mağazalar arttıkça sanal ortamda satış ortaklığı yapma işi gözde,seçkin bir iş olmuştur.

      Küresel çapta herşeyin hızlı olmak adına internete taşındığı şu günlerde,artık insanlar oturduğu yerden bir çok mağazayı dolaşıyor,alışverişini yapıyor,aldığı şey kapısına kadar geliyor.Ne kadar zahmetsiz değilmi ? İşte bu bağlamda bu seti alıp hayatınızı değiştirmek,bu büyük paydan nasibinizi fazlasıyla almanız sizin elinizde.Ben aldım,harfiyen anlatılanları uyguladım faydasını misli ile gördüm.Sizlerde oturduğunuz yerden,hatta uzmanlaştıkça bilgisayar başında bile durmadan günde onlarca,yüzlerce dolar yada lira kazanabilirsiniz.Ben burda sizlerin de hayatının değişmesi için başımdan geçenleri ve düşüncelerimi aktardım.En doğru kararı vermek sizin elinizde.Bu seti alıp,uygulayıp canlı canlı anlatan birisi olarak,size bu seti gönülden tavsiye ediyorum.Daha detaylı görsel bilgi için BURAYA tıklayın.

Satış ortaklığı nedir ? diyorsanız  [ Satış ortaklığı sistemi nedir?] yazımızı inceleyebilirsiniz.

goomass_görsel

















[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder