6 Ağustos 2012 Pazartesi

GOOMASS EĞİTİM KİTİ'NİN iÇERİĞİ (Resimli Anlatım)


goomass_tüm_set
     "Goomass deyip duruyorsunda bunun içinde neler var ?" dediğinizi duyar gibiyim.Öncelikle saysal bilgiler veriyim.
Bu sette 

  • 6 kitap (220 konu 700 sayfa)
  • Toplam 115 dk Videolu eğitim dersleri    (640*360 px boyutunda)
  • 7 bonus kitap (130 sayfa)
  • 24 saat destek hizmeti  bulunmaktadır.


[  ANA EĞİTİM KİTAPLARI - 6 KİTAP  ]

Satış Ortaklığı Eğitim Kitabı : Bu kitapta satış ortaklığının,geçmişinden,şimdiki durumundan, inceliklerinden,mantığından vs. bahsedilmektedir. (21 konu)

Clicbank Eğitim Kitabı : Bu kitapta ise,dünyaca ünlü satış ortaklığı sitesi olan clickbank.com
Sitesinde nasıl satış ortağı olabilirsiniz bundan detaylıca bahsediliyor.Tamamen İngilizce olan bu sitenin içeriği resimli ve de Türkçeye çevrilmiş bir şekilde işlenmiştir.Anlayamadığınız hiçbir konu kalmayacak emin olun. (48 konu)

Amazon Associates Eğitim Kitabı: Bu kitapta da dünyaca ünlü Amazon.com sitesi anlatılmaktadır.Bu site genellikle elektronik ürünlerin satış ortaklığının yapıldığı bir sitedir.Getirisi gayet iyi olan bu siteden resimli ve Türkçeye çevrilmiş dersler adım adım bahsedilmiştir.(23 konu)

XTicaret Satış Ortaklığı Eğitim Kitabı: Bu kitapta Türkiye’nin ilk satış ortaklığı havuzu (sitesi) olan Xticaret.com sitesinden bahsedilmektedir.İçeriği Türkçe olan bu sitede genellikle elektronik kitap türü ürünlerin satış ortaklığı yapılmaktadır.Günden güne büyüyen bu site de bu sette apaçık bir şekilde anlatılmıştır. (28 konu)

SEO (Arama Motoru Optimizasyonu) Kitabı: Bu kitapta,satış ortaklığı işine başladığınızda ve web site kurduğunuzda sitenizi google’de nasıl yukarı yükseltirsiniz bunun inceliklerinden bahsedilmektedir.Bu kitabı dikkatli okuduğunuzda sitenizi google’ye optimize edebilecek duruma geleceksiniz. (45 konu)

Google Adwords Eğitim Kitabı: Bu kitapta,satış ortağı olup web sitenizi kurduğunuzda Google reklamlarında nasıl göstereceksiniz bunun inceliklerini bulacaksınız.En az maliyetle,en iyi reklamın nasıl verileceğini bu kitapla detaylıca öğreneceksiniz. (57 konu)

[ BONUSLAR – 7 KİTAP ]

Auto Twitter Eğitim Kitabı: Bu kitapta satış ortaklığı linkleriniz Twitter sitesinde zamanlanmış otomatik olarak nasıl yayınlayacaksınız bunun incelikleri anlatılıyor.
Twitter’ın ne kadar popüler olduğunu bilirsiniz zaten.Bu kitaba yer vermelerinin stratejisini tahmin edersiniz.

En İyi Satış Sayfası Şablonu: Türkçe ve İngilizce olmak üzere En iyi dizayn edilmiş web sitesi nasıl olur bu şablonlardan ilham alacaksınız.

Joomla Rehberi ve SEO: Joomla geniş içerikli web tasarım programıdır.Web sitenizi tasarlamak için bunu kullanırsanız,bununla ilgili önemli konulara değinilmiştir.

Wordpress Rehberi: Buda joomla gibi web tasarımı yapmak için (genelde blog türü siteler) kullanılan bir sitedir.Bu tasarım aracı ile nasıl daha kolay site yapacağınızı bu kitapta bulacaksınız.

Profesyonel Adwords Kampanya Örnekleri : Google adword kitabını okuduktan sonra reklam kampanyaları oluşturmayı öğrendiğinizde,bir çok kampanya örneğini burada inceleyip konuyu daha iyi pekiştireceksiniz.

Web Site Kurma Rehberi: Adından da anlaşılacağı gibi Web site hazırlamak için temel ve ileri tekniklerin anlatıldığı bir kitaptır.Fazlasıyla faydalanacaksınız.

Adword Deneme Kuponu : 100 TL değerinde olan bu kupon ile Google adwords ‘de reklam vermek ilk başta bedavaya gelecek.

[ VİDEOLU EĞİTİM BÖLÜMÜ ]

Şuan da 10 tane videodan oluşmaktadır.Toplamda 115 dk sürelidir.Clicbank,Xticaret,Anahtar kelime optimizasyonu,SEO & SEM,İçerik özgünleştirme,Hostmonster analiz,Host ve domain nasıl alınır?,Web tasarım başlıklarında videolar bulunmaktadır.Bu videolarda genelde daha iyi pekiştirmeniz gereken konular görsel olarak daha iyi zihinde kalması için hazırlanmıştır.Goomass kitaplarında olduğu gibi bu videolarda da başka yerlerde bulamayacağınız satış ortaklığı sırlarına yer vermektedir.

ÖZETLERSEK ;
Bu eğitim setine eş değer bir set piyasada bulamazsınız.Aslında piyasa da yok değil,var.Ancak o eğitim setlerinde Clicbank,Amazon gibi getirisi yüksek ve binlerce satış ortağını içinde  barındıran bu sitelerden bahsetmezler.Sadece onlarda Xticaret’i ve birazda diğerlerini bulursunuz.Zaten buradaki bonuslar en baştan onlarda yok.Burası önemli.Zaten bonusları yok farzedelim,sırf kullanıcılara verdikleri destek hizmeti için alınabilecek bir eğitim seti bana göre.Bu seti birde kendi sayfasında incelemek isterseniz BURAYA bakabilirsiniz.

BONUS GÖRSELLERİ :
auto_twittersatıs_sayfa_sablonu
joomla_seo
wordpress_seo
seo_adwordsweb_site_kurma
adwords_kuponu
[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder