7 Ağustos 2012 Salı

Goomass Eğitim Kiti Gerçekten Kazandırıyor mu ?

   Böyle bir eğitim setini almadan önce gözlerinizle görmeniz gereken "kazandırdığına dair kanıt" fotoğraflarıdır genellikle.Bu aslında,eğitim setinin kendini ispat biçimidir.Bu eğitim seti ile ilgili bir çok kullanıcı çek,kazanç tablosu,dekont gibi kazançlarını belgeleyen şeyleri paylaşmışlar,paylaşmaya da devam ediyorlar.Bu yazımızda o kanıt belgelerine gelin bir göz atalım.

NOT: Fotoğrafların üzerine tıklayıp büyük boyutta bakmanızı öneririm.Normal boyutta baktığınızda kazanç miktarlarını göremeyebilirsiniz.




Gökhan Sarıkaya


Hasan Yalçın


Murat Kurak


Hasan Erek



Şimdi de Goomass yazarlarının kazanç belgelerini görelim

Cüneyt Seçkin Aykaç




Orçun Oruç Aykaç


BİRDE VİDEOLU KANIT GÖRELİM
Not: Videoyu "Full screen" yani büyük boyuttta izlemenizi tavsiye ederim



Gördüğünüz gibi kanıtlar bu şekilde.Bu insanlarda sizden farklı,üstün insanlar değil.Hatta liseye giderken bu işle ilgilenen ve kazanç sağlayan kişiler olduğunu da biliyorum.Sizinde bunu yapabileceğinize inanıyorum.

Eğer bu eğitim setinin içeriğini anlattığımız yazımızı okumak isterseniz  "Goomass eğitim setinin içeriği" konulu yazımızı incelemenizi tavsiye ederim.En iyisi bu ürünü kendi sayfasında inceleyim diyorsanız onada BURADAN ulaşabilirsiniz.

[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder