30 Ağustos 2012 Perşembe

Satış Ortaklığında Önyargılı Yaklaşımlar ve Sebepleri !

satis_ortakliginde_onyargi
Satış ortaklığı işi günümüzde ve yakın geçmişte dünya genelinde büyük yükselişte olan bir satış sistemidir.Bu sistem ile refah seviyesi ve alış-veriş oranı yüksek ülkelerde ürünler hakkındaki bilgilerin,incelemelerin “en güvenilir,en dürüst,en gerçekçi” bir şekilde kullanıcıya aktarılması sağlanır.


satis_ortakligi_dongusu

Ülkemizde yeni yeni tanınmaya başlayan satış ortaklığı ile internetten para kazanma yöntemi,git gide yükselmeye devam etmektedir.Her geçen gün satış ortaklığını anlatan yazıların internet ortamında çoğalması bunun işaretidir.Ancak bazı satış ortaklarının ürün satma işi ile kullanıcıyı yanıltma işini birbirine karıştırdıkları aşikârdır.Şöyle ki,bazı satış ortakları sonunu düşünmeden öyle bir sloganla yola çıkar ki,hiçbir makul yanı yoktur.

Mesela “internetten ayda  1000 TL kazan”,”ben ayda 1000 TL kazandım,sende kazanabilirsin” şeklindeki sloganlarla insanları kandırma çabası içindedirler.Evet bu paralar kazanılabilir.Ancak bunu ilk başta kazanacağınızı size söyleyenler sadece sizi yanıltmak peşindedir.Halbu ki,internetten para kazanmak için ilk olması gereken dürüstlük olmalıdır.(bunu önceki yazılarımda da vurguladım) Dürüst bir tanıtım varsa,cümleler bunu okuyucuya hissettirir.

Bu tür vaadlerin ardından,tanıtımdaki bu tip sloganları okuyan insanlar “hani kazanç kanıtın varmı kardeşim,hadi göstersene” deyince doğal olarak gösterememektedir.Buda o insanlarda önyargı oluşmasına sebep olmaktadır.

Birde satış ortaklığı ile internetten para kazanmak konulu eğitim seti hazırlayan bazı kişilerin,eğitim setini sattıktan sonra kullanıcıya gerekli özeni ve itinayı göstermemesi var.Bu da önyargıları artıran diğer bir sebeptir.Düşünün,satış ortaklığını anlatan bir eğitim setini satın aldınız diyelim.Bu eğitim setinde doğal olarak zorlandığınız yerler olacaktır.Peki şimdi ne yapacaksınız? Eğerki,seti satan kişi bir destek birimi oluşturmamışsa,bunu kendi imkanlarınızla çözmeye çalışacaksınız.Yok eğer,bir destek birimi mevcutsa aklınıza takılanı sorup kısa zamanda cevabını alıp öğrenmeniz olası bir durumdur.

Yani kısacası,satış ortaklığı ile internetten para kazanmak için bir eğitim seti aldığınızda,o eğitim setini yazanlar,sonrasında her türlü desteği size vermiyorsa buda önyargı sebebidir.Maalesef ki,seti aldıktan sonra bir zaman sonra tıkanıp kalan,anlamadığı yere çözüm bulamayan bir kişi,artık satış ortaklığına da,bu eğitim setlerine de inancı kalmaz.

Sonuç : Şişirme vaadlere odaklanmak yerine dürüst bir şekilde sizlere yol gösteren yazıları bulup okumanızı tavsiye ederim.Öncelikle satış ortaklığının çalışma prensibindeki mantıkla yola çıkmanızı,mantığınıza uyan eğitim setlerini almanızı öneririm.Benim burada Goomass internetten para kazanma kitini tanıtan bir blog olmamın nedeni,onların sorunsuz verdiği sınırsız destektir.

Bu konuda aklınızda bir önyargı oluşmasın lütfen.Ben bir sette dürüstlük ve doyuruculuk mevcut ise o setten bahsederim.Eğer bunlar yok ise adını bile yazımda geçirmem.Önyargılarınızdan sıyrılmak sizin elinizde.Araştırma yapmadan kuru inatçılık ile yorum yapanlara itibar etmek yerine mantıklı ve dürüst bir şekilde yorum yapanlara itibar etmeniz tavsiyemdir.

Sağlıcakla kalın…


[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder