20 Ağustos 2012 Pazartesi

FARK 3:Kullanıcı Destek Hizmeti (Resimli Anlatım)

goomass_set
Goomass internetten para kazanma kitini hayata geçiren yazarlar, "seti sattıktan sonra gerisi bizi ilgilendirmez,ne halleri varsa görsünler" dememişler.24 saat online destek hizmeti ile aklınıza takılan bütün sorulara en kısa zamanda yanıt veriyorlar.Biliyoruz ki internetten para kazanma vaadiyle bir çok eğitim seti piyasa da mevcut.Ancak bu eğitim setini onlardan ayıran bariz özelliklerinden birisi 24 saat online destek hizmetidir.Şimdi Bu destek hizmetinin yalan olmadığını fotoğraflar ile kanıtlayacağım.Bakalım goomass destek hizmeti neymiş,nasıl bişeymiş ;


NOT : Lütfen fotoğrafları büyük boy görebilmek için üzerine tıklayınız.


Destek paneli karşılama ekranı ;

destek panel giris

Eğitim setini satın alan herkesin bir e-mail ve şifresi olacak.Bu sayede destek paneline giriş yapacaksınız.

destek panel giris2

Hemen alttaki fotoğrafta gördüğünüz gibi,bütün sorularım destek panelinde sıralanmış şekilde kayıtlı duruyor.

soru cevap liste

Sorduğum sorular ve aldığım cevaplardan bir kaç görüntü sunmasam olmazdı.Hemen altta onları göreceksiniz.

goomass soru cevap

goomass soru cevap2

Bu ekranda soracağınız sorularınızı yazıp destek ekibine göndereceksiniz.

destek panel yazı alanı

Gördüğünüz gibi destek ekibinin size her türlü cevabı bekletmeden verdiğinin kanıtlarını sundum.Daha detaylı incelemeleriniz için Goomass sitesini ziyaret edebilirsiniz.Buradan

Tavsiye konular: [ Fark 1:Clickbank Eğitim Kitabı (inceleme) ]

                             [ Fark 2:Amazon Eğitim Kitabı (inceleme) ]


[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder