11 Eylül 2012 Salı

Satış Ortaklığında İstikrarlı Olmanın Önemi

istikrar
Değerli arkadaşlar,internetten para kazanmak emeli ile satış ortaklığı sistemine yöneldiğinizde,son derece kararlı olmalısınız.Çünkü satış ortaklığı sistemine dahil olan bir kişi fazla uğraşmadan kazanç sağlayacağını umarak  hareket eder.

“İnternetten para kazanmak” cümlesi bir kısım insanın kulağına hoş gelir.Hemen büyük hayaller ve umutlar ile internetten para kazanmak yöntemlerine yönelir.Hangi sistem ile para kazanmayı hedeflediğinin önemi yoktur.
Sanki her sistem,kolay yoldan para kazandırmayı sağlayacak gibi gelir.Umut oranı yüksektir bu kesimin.

Diğer bir kısım insanlar ise “internetten para kazanmak”  cümlesinden “sahtekarlık,boş vaad,üç kağıtçılık,kandırmacılık,kazıkçılık vs.” manalarını çıkarır.Çünkü bu kesimdeki insanlar,ya yanlış sistemlere yöneldiklerinden,yada gerçekten sahtekar eğitim setlerini alıp kazanç sağlayamadıklarından dolayı negatif düşünceler ile doludurlar.

Burada dikkat edilmesi gereken,öncelikle kararlı olmak ile aşırı umut bağlamak arasındaki o ince çizgiye dikkat etmeniz gerekir.Kararlı hareket eden birisi her türlü zor durumu hesap edecek,temkinli davranacaktır.Ama aşırı umut yüklü birisi ise umutlarına erişemediğinde anında pes edecektir.İşte bu sınıra dikkat etmek gerekir.

guven_ve_ıstıkrar

Satış ortaklığını tercih eden bir kişi,kesinlikle istikrarından taviz vermemeli.Negatif söylemlere karşı hazırlıklı olmalı.Çünkü bir işte başarılı olabilmek için negatif ortamı,yani önyargıları yıkmak gerekir.Nasıl ki,bir fabrikada çalışırken işten atılmak korkusu ile düzenli bir şekilde işinize gidiyorsanız; satış ortaklığı işinde de bu düzeni tutturmalısınız.Mesela günlük taze makaleler yazabilirsiniz,sitenizi güncel tutabilirsiniz,diğer sitelerde sitenizi tanıtabilirsiniz,yaptığınız işe dair negatif yorumları nasıl çürütebilirsiniz,doğruyu dürüstü nasıl izah edebilirsiniz gibi bir çok eylemleri hayata geçirmelisiniz.

Yazıma son verirken,satış ortaklığı sistemine dair bir çok yazıma yukardaki “Arşiv” menüsünden ulaşabilirsiniz.

Sağlıcakla kalın…


                                  [ Satış Ortaklığının Amacı İnsanları Kandırmak mıdır ? ]


[ Söz Sizde ]

Konu hakkındaki düşüncelerinizi kafanıza takılanları sormak istediğiniz her şeyi sorabilirsiniz.

5 yorum:

  1. sen ne kadar kazandın bu işten ondan bahseder misin

    YanıtlaSil
  2. ben şuan çok bişey kazanmadım.bunuda bazı yazılarımda belirttim..zaten dişe dokunur bir kazancı sağladığımda seve seve buraya kanıtını koyacağımıda belirttim.Bazı kanıt sunanlara da aldanmamanız gerektiğinide sizlere belirttim.Bunun üzerine beni yargılamak yerine bütün yazılarımı iyice okursan diğerleri gibi bir hırsla sadece para kazanmak adına bu yola çıkmadığımı anlayacağını düşünüyorum.ilgi ile bu yorumu yazdığın için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Sayın site yöneticisi arkadaş üç beş satır makale yazmakla ürüne satış ortağı olma arasındaki bağlantıyı kuramadım ben.Sabahtan beri bu konu hakkında bilgi sahibi olmaya çalışıyorum . Fakat bu konu pandoranın kutusu gibi. Hiç kimse açık ve net bir şey söylemiyor. Tek söyledikleri şey bu kitabı alın okuyun uygulayın kazanın. BU iş yasal mıdır. Click bank kimdir bize neden çek gönderir. Ürünün birinci satıcısı bu işe razı mıdır. Biz nasıl oluyor da satışa ortak oluyoruz.Bu konu hakkında da üç beş satır yazarsanız seviniriz. Ya da bu da bir pazarlama yöntemi midir. İnsanları meraklandırıp kitap satışı yapmak?

    YanıtlaSil
  4. güzel yazı olmuş teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Bloğunuzda çok değerli bilgiler paylaşıyorsunuz!
    Sağolun...

    YanıtlaSil